دکتر و متخصص لنف ادم ، کلینیک تخصصی لنف ادم

دکتر لنف ادم

اگرچه در این بخش از اصطلاح ” متخصص لنف ادم ” استفاده می کنیم ، طیف گسترده ای از متخصصان مراقبت های بهداشتی وجود دارند که در تشخیص ، مدیریت و درمان لنف ادم تخصص دارند. اینها شامل پزشکان طب فیزیکی (فیزیوتراپی) ، پرستاران ، فیزیوتراپی ها ، کاردرمانی و ماساژ درمانی متخصص لنف ادم است. بیشتر مراکز مرتبط با سرطان در بیمارستان می توانند خدمات مرتبط با تخصص در لنف ادم را به شما ارائه دهند . اگر در یک منطقه دور افتاده زندگی می کنید ، پیدا کردن یک متخصص لنف ادم نزدیک به خانه ممکن است چالش برانگیز تر باشد.

مراحل صدور گواهینامه برای تبدیل شدن به یک دکتر لنف ادم همانطور که برای سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی مانند پرستاران و پزشکان به درستی تعریف شده است، نمیباشد. با این حال ، شبکه ملی لنف و انجمن لنفولوژی توصیه هایی را ارائه داده اند. از جمله این موارد ، تکمیل 135 ساعت آموزش در درمان کامل سرکوبگر و تجربه کار با بیماران در یک کلینیک حداقل برای یک سال است. افرادی که این کار را انجام می دهند واجد شرایط شرکت در آزمون گواهینامه هستند و در صورت موفقیت ، از مدارک معتبر استفاده می کنند.

در این مقاله ، یک فهرست از متخصصان لنف ادم در تهران ، اصفهان ، مشهد ، تبریز و شیراز را برای شما تدارک دیده ایم .

با این وجود ، نکته مهم این است که بدانید که هنوز هیچ مجموعه ای از استانداردهای مورد توافق وجود ندارد که بتواند شخصی را به یک متخصص لنف ادم معتبر تبدیل کند. عنوان متخصص قبل از نام کسی لزوما تضمین کیفیت نیست – دقیقاً همانطور که افراد متخصص و آموزش دیده بدون این نام وجود دارند که در معالجه لنف ادم بسیار خوب هستند.

کلید واژه: دکتر لنف ادم

دیدگاهتان را بنویسید