آشنایی با انواع کفی طبی و سیلیکونی

کفی طبی با هدف بازیابی عملکرد طبیعی پا طراحی شده است. بسیاری از مشکلات زیست مکانیکی مربوط به راه رفتن، مانند درد پاشنه پا، زانو درد و کمر درد پی‌آمد عملکرد ضعیف پا است. ارتز و کفی سلیکونی وضعیت استخوان‌های مچ پا و پا را اصلاح می‌کند و آنها را در موقعیت طبیعی قرار می‌دهد تا پا عملکرد طبیعی خود را بازیابد. به علاوه کفی کفش توزیع وزن را یکنواخت‌تر می‌کند و فشار را از روی نقاط حساس و دردناکی مانند توپی کف پا، میخچه‌های بین انگشتان و پینه پا برمی‌دارد. از این گذشته کفی طبی خاصیت ضربه‌گیری دارد. از میان تمام کفی‌ها ما کفی سیلیکونی را به دلیل ویژگی‌های درمانی آن برای بررسی انتخاب کرده‌ایم.

در لیست پایین قیمت کفی های سیلیکونی محصول کمپانی پریم اسپانیا آورده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و مشاوره می توانید با شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید.

چه کسانی به کفی طبی نیاز دارند؟


کفی سیلیکونی به کمک بیمارانی می‌آید که به دلیل عدم تعادل هنگام راه رفتن (مشکل زیست مکانیکی) دچار ناراحتی یا درد در ناحیه پا می‌شوند. عدم تناسب‌هایی مانند صافی کف پا، خار پاشنه، زانو درد و درد استخوان درشت نی از علل درد و ناراحتی پا محسوب می‌شود.

کفی طبی کفش به افرادی توصیه می‌شود که تمام روز می‌ایستند یا راه می‌روند. اگر هنگام ورزش‌ کردن دچار درد می‌شوید، کفی سیلیکونی ، درد ناشی از این عارضه را کاهش می‌دهد. همچنین کفی سیلیکونی کفش ، انتخابی مناسب برای افرادی است که اضافه وزن دارند، چرا که کفی فشار مضاعف تحمیل شونده به پا را خنثی می‌کند.

شرکت محور پزشکی آسیا، مرکز تخصصی ارائه و فروش انواع کفی‌های طبی، با تجربه و دانش کافی در خصوص ارائه بهترین انواع کفی‌های ژله ای از برترین برندهای روز جهان، آماده ارائه انواع خدمات به شما هم میهنان گرامی می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش محصول می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل بفرمایید.
02188991471
09129638725

کفی ژل سیلیکونی


کفی ژل سیلیکونی مانند محافظ عمل می‌کند، پا را دربرمی‌گیرد و انرژی ناگهانی و ضرباتی را جذب می‌کند که غالباً به پا آسیب می‌زند، به ویژه این که پا به مرور زمان ضعیف‌تر می‌شود و این استرس‌ها هربار آسیبی جزئی را وارد می‌کند که به تدریج روی هم انباشته می‌شود. کفی سیلیکونی فشار را جذب می‌کند و آن را پخش و فشرده می‌کند. سازو کار تاثیرگذاری کفی سیلیکونی ساده است، اما هر کفی برای هر فردی مناسب نیست، بلکه باید کفی مناسب انتخاب شود تا اثر مطلوب به دست  آید. ژل سیلیکونی بهترین انتخاب است، چرا که این نوع کفی انطباق‌پذیر است، حمایت خوبی را از پا به دست می‌دهد و سبک است. با این توصیف کفی سیلیکونی راحت است و به خوبی شکل پا را به خود می‌گیرد.

انواع کفی طبی سیلیکونی


پرکاربردترین انواع کفی سیلیکونی عبارت است از:

کفی طبی سیلیکونی ضداسترس

کفی طبی سیلیکونی ضد استرس
کفی طبی سیلیکونی ضد استرس

 کفی طبی ضداسترس برای راحتی بیشتر پا، ضربه‌گیری و درمان آسیب‌های ورزشی طراحی می‌شود. نگهدارنده‌ی قوس داخل کفی پا را پایدار می‌کند و ناحیه‌های ضداسترس شدت فشار وارد شونده به پا را محدود می‌کند. این کفی‌ها مناسب برای آموزگاران و پرستارانی است که تمام روز سرپا هستند. اگر می‌خواهید بدون تحمل پا درد تمام روز بایستید و کار کنید، کفی ضداسترس همیشه پا را سرحال و پرانرژی نگه می‌دارد. کافی است کفی سلیکونی ضداسترس را داخل کفش قرار دهید تا در لحظه متوجه راحت شدن پا از پاشنه تا کف پا بشوید. کفی ضداسترس برای بیمارانی مناسب است که می‌خواهند حمایت از قوس کف پا را افزایش دهند تا از پا درد نجات یابند.

کفی طبی دیابتی

کفی طبی دیابتی
کفی سیلیکونی کامل دیابتی پریم مدل CC301

75 % از مردم در مقطعی از عمر خود به دلایل مختلف دچار پا درد می‌شوند. دیابت یکی از علل شایع پا درد است. دیابت قاتل پا است. عارضه‌های مربوط به پا منحصر به بیماران دیابتی نیست. کفی‌های سیلیکونی طبی مخصوص بیماران دیابتی ساخته شده است که استرس وارد شده به پا را جذب می‌کند و از زخم پای دیابتی پیشگیری می‌کند.

کفی طبی خار پاشنه

کفی طبی خار پاشنه

کفی طبی خار پاشنه از دولایه با چگالی متفاوت تشکیل شده و به منظور محافظت و درمان پا استفاده می شود. از خصوصیات ویژه این کفی طبی این است که افراد مبتلا به آرتروز و دیابت در هنگام تحریک فشارهای ناشی از راه رفتن را به این لایه منتقل می کند. این کفی یک فرورفتگی در قسمت مرکزی دارد که علاوه بر اینکه لذت قدم زدن را چند برابر می کند، درد ناشی از قدم زدن در افرادی که خار پاشنه مرکزی دارند را به مقدار قابل ملاحظه ای کاهش می دهد

تکیه‌گاه قوس پا سیلیکونی

کفی طبی سیلیکونی
کفی سیلیکونی پاشنه واروس والگوس پریم مدل CC280

چون تکیه‌گاه قوس سیلیکونی از سیلیکون با دانسیته پایین و استحکام بالا ساخته می‌شود، بسیار منعطف است، از پا محافظت می‌کند و کفش را راحت‌تر می‌کند. این کفی از پا در برابر عواملی مانند فشار شدید در ناحیه داخلی قوس طولی محافظت می‌کند و آسیب‌های وارده به مچ پا، زانو و پشت بدن را تسکین می‌دهد و از بروز آنها جلوگیری می‌کند. تکیه‌گاه قوس سیلیکونی برای بیماران با کف پای صاف و افرادی مناسب است که مدت طولانی سرپا هستند.

محافظ سیلیکونی متاتارسال (MET)

کفی طبی

محافظ فوق باریک متاتارسال از سیلیکون و مخصوص بانوان تهیه می‌شود. این نوع کفی برای تسکین احساس سوزش زیر استخوان متاتارسال در اثر ایستادن یا راه رفتن طولانی مدت و پوشیدن کفش پاشنه بلند توصیه می‌شود. کفی متاتارسال برای افرادی مناسب است که در جستجوی راحتی فوق‌العاده هستند. چون این محافظ بسیار باریک است، می‌توان از آن در کفش‌های روباز و صندل‌های انگشتی نیز استفاده کرد.

خرید پد متاتارسال

نگهداری از کفی سیلیکونی


کفی سیلیکونی را می‌توانید در ماشین لباسشویی بیاندازید یا با دست و آب داغ، گرم یا سرد بشویید. اجازه دهید کفی در هوای آزاد خشک شود، اگر عجله دارید آن را با سشوار خشک کنید. هیچ وقت کفی را در خشک‌کن نیاندازید، در غیر این صورت کفی تغییرشکل می‌دهد و دیگر اندازه نخواهد بود.

قیمت کفی طبی


 کفی‌های سیلیکونی قیمت کمتری نسبت به کفش‌های طبی  دارند پس عاقلانه است که اگر در پای خود احساس درد یا فشار کردید به جای تعویض کفش خود از کفی‌های طبی استفاده کنید. قیمت انواع کفی‌های طبی بسته به نوع آن متفاوت می‌باشد.‌در کل کفی‌های سیلیکونی برای افراد دیابتی قیمت بیشتری نسبت به کفی‌های جذب کننده شوک دارند اما این تفاوت قیمت چندان چشمگیر نیست. ارزشیابی قیمت معمولا بر اساس اندازه و سایز مورد نیاز خریدار انجام می‌شود.

مرتبط: کفی طبی ژله ای، کفی طبی کفش مردانه، کفی طبی سیلیکونی، کفی طبی پریم، قیمت کفی طبی سفارشی

2 دیدگاه در “کفی طبی سیلیکونی و ژله ای prim اسپانیا، انواع، ویژگی ها و قیمت خرید کفی طبی

  1. آموزش آشپزی گفت:

    ممنون عالی بود

  2. سایبان گفت:

    ممنون از مطالب خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید